Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

expositie Marleen Modderkolk

Expositie Schilderijen en steen sculpturen van Marleen Modderkolk.

Niet alleen schilderen in het klein maar met uitzondering schilderen in het groot heeft mijn belangstelling. Nog leuker is als je de schilder of schilderes kent! Zo mini als ik het doe zo groot doet Marleen het!
En daar lag een uitnodiging op de mat!  Marleen Modderkolk exposeert in Arkel  . We kennen Marleen al enige tijd en zijn benieuwd wat haar nieuwe werken zijn. Mijn man en ik zijn bijzonder gecharmeert van de fraaie steensculpturen die ze maakt. In ons huis hangt al een mooie stenen druppel te sieren in de voorkamer.

Behalve steen heeft ook het doek haar in de ban. Ze schidert in heldere kleuren in geheel eigen stijl.


Haar dames in Blauw vind  ik bijzonder. Vind je deze ook niet mooi?  In iedergeval was het een  leuke middag en we wensen Marleen veel succes in de toekomst. Ze heeft al veel recent werk verkocht wat een heel goed teken is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten