Pagina's

maandag 24 oktober 2011

kussentjesswab 2

Het resultaat!
Wat was dit leuk,
Envelopjes met kussentjes kwamen binnen en niet alleen vanuit Nederland! De verste twee kwamen uit Korea en Bolivia. er zat van alles tussen. Iedereen heeft enorm zijn best gedaan en de resultaten zijn er ook naar. Ik zal vele kamertjes , bedjes en bankjes kunnen sieren met mijn oogst en hoop dat ook de mede swabbers tevreden zijn met hun envelopjes.
Heel bijzonder vond ik de kussentjes van een meisje met een visuele beperking,zZij maakte kussentjes van kleine pompoentjes. Voelkussentjes. Verder waren er ruig gebreide heel modern en prachtig geborduurde exemplaren bij heel fijn gehaakt of samengesteld van stofjes met rozetjes en lintjes. Mensen allemaal hartelijk bedankt!
Nu even rust en dan een nieuw item vinden met net zoveel enthousiaste mensen die mee willen doen. Dus hou de blog in de gaten en doe weer mee!
Ik ben nu bezig een boekenkast aan het vullen voor mijn mini bibliotheekje. Dat valt best tegen hoeveel boekjes er op een plank passen!
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Wat een mooi berg[je] met kussentjes.
    Ik ben ook heel blij met die ik gekregen heb.
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen