Pagina's

zondag 3 april 2011

Ongeluk!

Een ongeluk zit in een klein hoekje!

Wat is dat schrikken. Vrijdagmiddag werd ik geheel onverwacht aangereden
door een jongen van een jaar of 14 . Hij reed mij aan  op een voetpad  van achteren in mijn knieholte.
Het pad liep af van een winkelbuurt. De jongeman had niet de beleefdheid af te stappen.
En tot overmaat brulde nog Stomme trut!.
Een ouder heer probeerde de jongeman nog bij zijn bagagedrager te vatten  maar helaas....
zonder succes.
Daar lag ik dan. Een hoofdwond, een zere ribbenkast, mijn handen en knie geschaaafd.
Door de pijn toch even langs de huisarts.Een aantal jaren terug heb ik een  hartoperatie
ondergaan en gebruik sinds dien ik bloedverdunners en de alarmbel klonk . Duseen bezoek aan het ziekenhuis .
4 gekneusde ribben en mogelijk stomp buiktrauma. Bloedprikken en noem maar op.
Eigenlijk wilde ze dat ik maar een nachtje bleef. Maar man lief  beloofde me elke
2 uur te wekken en de volgende morgen weer terug voor bloedprikken.
De schrik is gezakt, de boosheid nog niet! De pijn zal nog wel even blijven.Gelukkig is
het redelijk afgelopen. Het had heel anders kunnen aflopen.
Ik sta nu stil bij dat ik ook wel eens een klein stukje stoep pak op de fiets zij het
heel voorzichtig.
De fietser heeft zoveel rechten verkregen dat veel jongeren de grens niet meer weten
en andere veel leed kunnen bezorgen. Hier zou de politie eens meer aandacht aan moeten
besteden of veilig verkeer Nederland .
Verder schrok enige tijd later  van mijn zorgverzekering het hele grapje had 3800 euro gekost  en ik moest ook in 1x direct mijn eigen bijdrage overmaken.
Hopelijk worden we allemaal een stukje voorzichtiger met elkaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten