Pagina's

zondag 3 april 2011

emailletechniek

 Bloemetjes voor in mijn poppenhuis en voor kleine surprises/kadootjes

Via een russische vriendin  kwam ik op het idee dit eens uit te proberen. Zij maakt zulke lieve roosjes voor bij kleine kerk altaartjes. Door het schilderen van ikoontjes kwam ik met haar in aanraking.


Ik wilde graag  een orchidee in het klein en ben gaan uitproberen. De eersten konden
direkt de prullebak in maar vanaf nr 4 werd het een orchidee. De materialen zijn eenvoudig!
Je gereedchap is een een buig en een kniptangetje en een eenvoudige huisoven
Metaaldraad en de pigmentpoeder en lak en als slot vernis. Veel geduld en daarna mooie kralen
vinden die als potje kunnen dienen Ik ben er weer blij mee. Kreeg direkt 3 opdrachtjes!
Nu maak ik voor diversen op aanvraag een bloem plant of boeketje.Mensen stellen zelf de kleur
voor,  het soort en het aantal.Wil je ook zo iets  of heb je een vraag bereik me dan via mijn @mail
ingelanders@gmail.com ik bericht dan zo snel mogelijk terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten