Pagina's

woensdag 1 augustus 2012

Schilderen aan boord

Schilderen  aan boord!

Het leuke van het schilderen in miniatuur is dat je je benodigdheden al in een kleine tas kunt bergen en makkelijk kunt meenemen.
Als ik op reis ga met de boot of ons busje is er altijd wel een plekje voor mijn hobby.
Zo ook de laatste maal aan boord, liggend in de haven of aan een kade komen de teken en verf benodigd heden op tafel.
Soms om een opdrachtje af te maken of soms om wat je onderweg hebt gezien vast te leggen.
Een keer zittend op het dek, kwamen er zelfs mensen vragen of ze eens mochten komen kijken wat ik aan het schilderen was. En of ik ook wel eens een opdrachtje aan nam. Zo vloeide hier een leuk contact uit en schilderde ik een portretje van de schipper voor zijn vrouw. Dat zijn toch weer uitdagingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten