Pagina's

maandag 7 maart 2011

kleine doopjurkjes

Samen met mijn vriendin handwerken we vaak als we bij elkaar op bezoek zijn. Geeft iets terug van de sfeer van toen! Vroeger uit school zat mijn moeder tafelkleden te borduren en al gauw werkte ik mee aan haar kleed. Ieder aan een kant onder het genot van een kopje thee. Je werkt wat af, zo ook met ons twee nu! Zo ontstond ons idee om eens mee te doen aan een handwerkcrea doe beursje in onze woonplaats.
behalve leuke grote hebbedingetjes had ik ook materiaal 1:12 gemaakt zoals bedsetjes, doopjurkjes tafellakentjes en breigoed. Twee dames die bij onze kraam stilstonden keken verliefd naar een de doopjurkjes en vroeg gekscherend kan je dat ook in het groot maken?   Ik zei dat dat wel zou lukken. Zocht stof en materiaal uit en tot grote tevredenheid van mijn klant was het precies wat ze wilde?   Maar ze wilde ook het kleine jurkje mee.Het grote doopjurkje vind je terug bij Atelier Valckenier zie de links!
Ook de andere wat eenvoudiger jurkjes vonden aftrek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten